Hoe krijg je vernis van acrylverf af? (op schildersdoek) Zie uitleg.

Ik heb vd week mijn schilderij (met speciale vernis voor acrylverf) voor de 2e x vernist. Alleen te royaal geweest blijkbaar, en allemaal grote druipers :(. Het gaat om een doek van 115 bij 70 cm. Baal als een stekker.
Is de vernis er nog af te halen, maar dat de verf niet beschadigd wordt? Iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

je zei twee lagen? Je zou op een oefen doek het nog een keer kunnen doen en het lichtjes opschuren en daarna er weer een dunne laag vernis over kunnen doen

Toegevoegd na 55 seconden:
Om er zeker van te zijn dat je het schilderij niet nog erger verpest