Wat zingen ze bij the Championsleage theme song op nederland 3 op het einde?

Ze zingen soort operah, maar wat ze op het laatste zingen is niet duidelijk.. Ik versta ' Lasagna ' ...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Hier heb je de tekst; http://www.leoslyrics.com/listlyrics.php?hid=Cf50dvJiPRM%3D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The champions!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij inderdaad "the champions!!",

deze kun je btw opgeven als "mamma appelsap", bij het 3fm programma tymur open radio. Daar hebben ze het elke week over nederlandse woorden die je kunt horen in engelstalige liedjes. Wordt op zaterdag en zondag rond het middaguur uitgezonden geloof ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Hymne met de tekst staat op YouTube.
Het is een mengeling van Frans, Duits en Engels.