Misschien rare vraag maar, als je iemand met een sixpack op zn buik kieteld, kieteld het dan meer als iemand zonder sixpack? Alvast Bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb 2 antwoorden gekregen, waarvan ik ze niet zo duidelijk vond, om even duidelijk te zijn: als je bv. bij iemand met een sixpack hem in zijn zij van zn buik knijpt, kieteld dat dan meer (met ander woorden, word je dan nog meer gemarteld XD) dal iemand zonder sixpack.
Ik hoop dat jullie het een beetje snappen.

Greetz

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

he ik heb zelf een sixpack maar als je hem aanspant heb je wel minder last van kietelen dan waarneer je dat niet doet. maar ik weet niet hoe het is om gekieteld te worden zonder dat je een sixpack hebt. maar ik denk dat je met sixpack er minder last van hebt

Het lijkt mij dat het weinig verschil uitmaakt. In beide gevallen zal hij evenveel lol hebben!

Volgens mij is het wel zo Degene die die six pack heeft kan ik het bij proberen. P.S. Als je van te voren weet dat iemand je gaat kietelen niet gaan drinken dan plas je in je broek van het lachen. (Heb ik twee keer meegemaakt) Je plast dan in een keer in je broek en je kan het evht niet inhouden Als hij/zij dan doorgaat plas je alsnog in je broek Je mag het bij mij proberen ik heb er ervaring mee

Bronnen:
youtbe

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100