wat zijn leuke plaatsjes of dorpjes?

wat zijn nou echte leuke dorpjes of plaatsen hier in nederland waar je echt een keer moet zijn geweest?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heusden. Geertruidenberg. Woudrichem. Heel veel is origineel gebleven, en je hebt de mogelijkheid om met een gids te wandelen. Of gewoon lekker op een terras zitten. Het zijn maar kleine dorpjes,maar echt meer dan de moeite waard!

Overlangbroek. Daar moet je eens gaan fietsen. Toegevoegd na 26 seconden: Of Vlist, ook zo'n mooi rustiek landelijk dorpje.

Doesburg,het plaatje waar abraham de mosterd haalt. Leuk historisch centrum.

Ga is in Friesland rond kijken , ik had er nooit een goed woord over vroeger , maar het is er toch wel heel rustig en mooi.

Bourtange Hoorn Veere Texel in het algemeen

Kinderdijk. Het beste is op de fiets. fiets je een gedeelte van de Alblasserwaard langs de Graafstroom. Prachtig.

Stavoren.Echt prachtig!

-Naarden -Wijk bij Duurstede -Elburg -Kinderdijk (zoals al werd genoemd) -Rhenen -de Betuwe in het algemeen -Sluis enz. enz.

Baarle-Nassau/Hertog. Dan heb je meteen een buitenlandse reis gemaakt in het binnenland.

Giethoorn,leuk om te varen. Venetië in nederland. Beetje tuttig maar daarom ook wel leuk.

Bronkhorst http://www.stadbronkhorst.nl/

Ootmarsum, Delden, eigenlijk is heel Twente leuk en gezellig, dus dat zou je vooral niet over moeten slaan....

Als je al het moois bijelkaar wilt bewonderen dan is 'een dagje naar gisteren' een absolute aanrader voor jong en oud!

Delft, Eersel, Gulpen, Garderen, enz...

Een heel leuk plaatsje is s,heerenberg . Het plaatsje ligt omgeven door bosgebied , en in het plaatsje zelf is er een prachtig kasteel , een van de mooiste en grootste in Nederland. Je kan er helemaal omheen wandelen,en voor een kleine vergoeding is het van binnen ook nog te bezichtigen.

Om te shoppen is Naaldwijk leuk. Ligt in Zuid Holland, Westland, vlakbij Den Haag.

Haule Halerwijk Beerse Beerserveld

Vaassen,emst,epe en heerde

Omgeving Schoonloo. Schitterend groen Fietsgebied. Wel even genoeg eten en drinken meenemen. Winkels zijn daar niet dik gezaaid.

De Rijp (Noord Holland) De Rijp staat bekend als het mooiste dorp van Nederland. Een vriendin van mij woonde daar tot voor een paar jaar geleden, en het is inderdaad, vooral in de oude kern, een adembenemend mooi dorp. Ga, als het mooi weer is, ook een tocht maken met een fluisterboot. Zie ook site: http://reizen-en-recreatie.infonu.nl/binnenland/3646-de-rijp-het-mooiste-dorp-van-noord-holland.html http://www.vvvgraftderijp.nl/

zon's opgang aan de dijk tussen almere en lelystad..oostvaardersplassen heet t daar..

Hasselt, Leuven, Paal-Beringen

Elk dorpje in Nederland heeft iets aparts. Je moet overal een keer geweest zijn, vind ik.

In Twente liggen nog veel dorpen en plaatsjes die het echt waard zijn om te bezoeken.Vooral in de noord/oosthoek. Ook de Achterhoek , Gelderland , heeft prachtige dorpen / stadjes.

Noord-Brabant (vooral land van Heusden en Altena): - Genderen - Heusden - Woudrichem - Vlijmen - Herpt Zeeland: - Domburg Utrecht: - De Meern - IJsselstein - Nieuwegein Gelderland: - Otterlo Noord-Holland: - Laren - Blaricum Oostenrijk: - Milstatt -Döbriach - Flachau - Flachauwinkl - Annaberg Frankrijk: - Doussard - Soussan (ik weet niet precies hoe je dit schrijft, maar het ligt zo'n 8 km van Marseille vandaan) - Menthon Saint Bernard - Duingt Dit zijn er wel genoeg, denk ik Toegevoegd na 1 minuut: o, sorry, ik kan niet lezen geloof ik :S het moest in Nederland zijn :S Maar daar staan er ook genoeg van bij ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100