wie wil mij helpen? ik zoek neppe ijsblokjes van plastic een groot aantal! iemand moet deze toch maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

www.icecubes.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Action verkopen ze ook plastic ijsblokjes. 20 stuks voor 1,50 geloof ik. Misschien kan je van de verpakking de farbikant achterhalen, of gewoon het hele schap leegkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bedrijven die etalage materialen verkopen zitten deze vast en zeker in het assortiment.
Beekwilder in Amsterdam bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ikea hebben ze ze ook.