SMSen vanuit Chili naar België, mogelijk met Entel?

Hey

Vraagje.

Ik ben momenteel in Chili. Juist aangekomen, Simkaartje van Entel gekocht, ineens met de telefoon erbij. Was goedkoper ;)
Nu probeer ik SMSjes naar Belgie te versturen, maar dit lukt niet. Het geld gaat wel van mijn rekening, maar de SMSjes komen niet aan. Ik kan er wel ontvangen.

Kan er iemand mij vertellen of dit zo is met alle providers? En bij uitbreiding, met alle providers in Zuid Amerika?

Groetjes

Kalle

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik denk het probleem hem hierin zit:

"You can load credit onto your Chilean cell phone at almost any pharmacy and in many metro stations. The cost of calls and SMS varies between service providers and calls across local networks are more expensive than network to network. For the first three months you can’t make international calls with your prepaid cell phone, but you can receive them. "

Met andere woorden: Met een prepaid kaart kun je de eerste drie maanden niet naar het buitenland bellen en SMS'en. Waarom ze dit zo hebben bedacht? Geen flauw idee...