Hoe maak je nieuwe vrienden en vriendinnen op je nieuwe middelbare school?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (7)

Door gewoon een praatje aan te gaan met klasgenoten, ookal vind je dat eng. Je merkt al snel genoeg of er een klik is. Maar maak je geen zorgen, dit gaat allemaal vanzelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door mee te gaan naar uitjes; Door bij nieuwe mensen te gaan zitten in de pauze. Bij de voetbaltafel (Als je die hebt in de akntine). Door naast nieuwe mensen te gaan zitten tijdens de les. Mensen aanspreken bij de kluisjes. Als je eenmaal een of twee mensen kent, leer je zo heel veel mensen kennen.,

Ga je voor het eerst naar de middelbare school? Bedenk dan: Je klasgenoten kennen OOK niemand. Het is voor iedereen nieuw, en in die situaite ga je heel snel mensen leren kennen, omdat iedereen mensen wil leren kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer er voor te zorgen dat anderen jou opmerken, dat ze weten dat je bestaat. Begin met een glimlach, een knipoog en zeg eens 'hoi'. Zoek contact met iemand, maak eens een praatje over school of over een populair thema.
Maak een ontspannen indruk en gebruik humor om het dikste ijs te doen smelten. Wees niet ontmoedigd als het bij één iemand niet lukt. Ooit zal je iemand tegenkomen waarmee jij die hele speciale band kan voelen en die jij 'vriend(in)' zal noemen. Veel succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriendelijk zijn, openstellen om nieuwe mensen te leren kennen, door bijvoorbeeld wat interessevragen te stellen, zodat je een gezamelijke hobby kan ontdekken bij je klasgenoten, misschien is er een hobbyclubje op je nieuwe school?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon vriendelijk zijn wat afspreken /of met hun omgaan ,leuk een praatje maken suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij elk vak naast iemand gaan zitten, daar raak je vanzelf mee aan de praat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En heel belangrijk gewoon jezelf zijn!