Ja, het jeukt ook bij dieren. Kijk een kat maar eens krabben en bijten bij een vlooienbeet. Al hebben ze minder last van muggen door de vacht. Maar tegen vlooien en steekvliegen doen dieren niet zoveel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

worden honden en katten uberhaupt wel door muggen gebeten en zijn het geen vlooien beten ? muggen gaan toch voor huid ipv vacht ?? muggen vliegen altijd naar mij , nooit naar mijn (grote kortharige) hond ... maar volgens mij hebben beesten toch een andere jeuk en pijn beleving ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik zag het gebeuren. Ik zat op de bank met mijn kat, en sloeg een mug van me af, toen ging hij op hem zitten en beet hij. Ik googlede het maar ik kan alleen vinden dat ze idd worden gebeten, niet of ze er last van hebben..