als het echt gevaarlijk was, mocht het niet verkocht worden. Zolang je de lens op tijd uit doet 's avonds en goed schoonmaakt volgens de instructies, is er niks aan de hand.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze pagina's staat goede uitleg over het inbrengen, uithalen en reinigen van contactlenzen: http://www.ludoclaes.be/contactlenzen.htm
12 jaar geleden
Laat eerst je ogen bekijken door een contactlensspecialist. Ook als ie geen sterkte nodig hebt. De contactlensspecialist kan dan kijken of je ogen geschikt zijn voor het dragen van lenZen. Geen bescahdigingen, voldoende traan en ga zo maar door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het dragen van een lens met een aangebrachte kleur is niet schadelijk (gevaarlijk) voor je oog. Wel kan je last van je ogen krijgen, omdat niet ieder mens tegen contactlenzen kan.