als ik op msn wil aanmelden krijg ik een foutmelding, wat is een goed en veilig programma om msn weer te downloaden?

o

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Oke, ik snap je vraag niet. Het enige wat je nodig hebt om MSN opnieuw te downloaden is internet explorer of een andere browser.

Welke foutmelding krijg je?

En als je MSN opnieuw wilt installeren hoef je het alleen te verwijderen (Configuratiescherm > Software > zoek MSN op en deinstalleer het) en het vervolgens opnieuw te downloaden en installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
downlaoden van msn.

http://nl.msn.com/ ga hier naartoe en klik op messenger ( het msn symbool rechts naast de zoek balk ) de rest wijst zich vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook gewoon op ebuddy! Daar kun je ook gewoon met je contacten chatten en smiley's gebruiken ;-)

site: ebuddy.com/