SAP QM is de kwaliteitsbewakingsmodule van ERP VAN SAP software pakket van SAP AG. Manangement van de kwaliteit is geïntegreerdp met andere modules zoals MM., Pp, en BR. De module QM wordt samengesteld van de volgende componenten: kwaliteit planning, kwaliteitsinspectie, kwaliteitsbeheersing, kwaliteitscertificaten, kwaliteitsberichten en het beheer van het testmateriaal.
13 jaar geleden
SAP QM spreekt voor zich.
Het is een SAP module welke je toelaat het quality management process van een product te registreren en op te volgen. Standaard volgen ze de ISO9000 richtlijnen.

Zie bron voor voordelen ...