Hoe kan ik een app die nog aan het laden is verwijderen

Ik had een app gedownload op mijn iPod maar hij blijft maar op installeren staan hoe verwijder je dit of stop je het installeren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Hij gaat na een tijtje weg
Als je hem dan opnieuw download lukt het mischien wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je iPod even uitzetten en daarna weer aan. Dan verdwijnt de app die vastzit meestal.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hem uit en aan gezet al een paar keer maar nu blijft ie op wachten staan:(
Kimath
13 jaar geleden
Dan moet je waarschijnlijk je iPod even verbinden meg iTunes. Dan haalt hij de app binnen via de internetverbinding van je pc.
Zoals jij bedoeld niet helaas
Heb het zelf ook wel eens
Ik hoorde dat er een update aan kwam waar het wel mogelijk is!! Dus daar wacht ik met smart op!!