Waar moet je op letten bij een tweedehands boot?

Ik wil graag een bootje kopen met motor beetje goedkoop rond 800 euro. Tips altijd welkom!!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Test m altijd eerst uit in het water. Misschien issie lek.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval lag hij onder water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een klein at in zit, en bij verkoop meestal boven water staat omdat die dan mooier blijft, hoeft die niet onderwater te liggen
Kijken of er geen rotte plekken in zitte
Belangrijk of het motortje goed koelt of er een goeie koel straal uit het staart stuk spuit