Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een puist diep in je neus zo pijnlijk dat als je de buitenkant van je neus aanraakt de tranen in je ogen springen. Hoe kom je er zsm van af ?? Hellup

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

En zéér dat dat doet!
Als het je door de pijn niet lukt om hem uit te drukken, doe er dan Nestosyl op. Prima spul. De puist droogt in/verdroogd en de spanning is eraf. Paar avonden herhalen en weg. Is ook ideaal voor kleine puistjes. Gelijk erop smeren. Maar wel daarna thuis blijven want je ziet de witte crème.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is ie zo pijnlijk omdat ie op knappen staat, dan lost het zichzelf op. Duurt het te lang, ga dan naar de huisarts, die kan erbij en kijken of z/hij iets moet/kan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondergrondse puisten, zoals ik ze noem, moet je NO WAY gaan uitknijpen. Dan krijg je een dikke lelijke rode bult die nkg veel langer blijft zitten. Gewoon niet aankomen, hij valt nu een ander niet op, en no touchy=no painy.
Echt, hands of, ben je er het snelst en mooist klaar mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt! Helaas heb ik er regelmatig een... Kan er zooo moeilijk vanaf blijven :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Don't
touch
it!!!! Mijn vriend ded t ook altijd, zag er vreselijl uit, bijna zelfverminking. Gelukkig kon ik em overtuigen.
Om ze zoveel mogelijk te voorkomen: Houd de buitenkant van de neus goed schoon zodat er geen (diepe) meeeters ontstaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding