De betrokkenen bestaan voornamelijk uit een klein clubje tuig dat schuilgaat onder de naam: "Hooligan".
Zij pretenderen aanhanger van een club te zijn, maar in feite interesseert het ze niet wat er op het veld gebeurt, ze houden hun ogen voornamelijk open voor eventuele aanleidingen om flink te kunnen gaan rellen.

Uiteraard heb je dan een paar blikken ME'ers nodig (altijd handig om alle aandacht van het tuig te kanaliseren op een nieuw object). Politie is aanwezig, camera mensen zijn erbij.
Helaas zijn er altijd wel enkele onschuldigen betrokken, hetzij in persoonlijk leed als wel in materieel leed.

Mocht er al iemand opgepakt worden, dan behoren hun advocaten tot de betrokkenen en hun jeugd, want zonder uitzondering zijn het allemaal figuren die er niets aan kunnen doen dat ze ontspoord zijn, ze hadden namelijk geen fijne jeugd.
Dan komen er nog sociaal werkers aan te pas, rechters, journalisten en laat ik vooral de gewone man niet vergeten, die doorgaans via de belastingcenten mag meebetalen aan de aangebrachte schade omdat er van kale kippen doorgaans niet veel te plukken valt.

(samengevat: Iedereen is op één of andere manier betrokken).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

supporters, politie inclusief ME, onschuldige voorbijgangers, NOS, cafe-eigenaren en personeel.
en vast nog wel meer.
14 jaar geleden
Tuig van de richel,die het voor andere verpesten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Figuren die het er alleen mar om te doen is trammelant te schoppen. De z.g. à socialen!