Wat is dit ? zie beschrijving

het is heel onduidelijk waarschijnlijk, volgende keer maak ik een foto haha. maar ik heb al een aantal keer gehad dat ik bij de ah op auto's allemaal grote vlekken zag die leken op vogelpoep maar als je dichterbij keek leek op mest/opgedroogd paardenpoep. ik zie dit heel vaak bij auto's wat is dit ? vogelpoep is het zeker niet, maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat het mest of paardenpoep is die op de ramen/dak zit.....iemand ideetje?

Toegevoegd na 13 minuten:
echt vlekken zijn het niet, het zit er namelijk net zoals bij vogelpoep echt op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

van sommige soorten hars krijg je bruine vlekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook kan is dat zo`n auto onder een boom staat waar van ie bruine trosjes aanhangen.
Zo`n trosje valt op een auto en van de douw of regen wordt dat trosje nat,valt uitelkaar en geeft een bruine vlek waar draadjes inzitten.
Mijn auto staat soms ook onder zo`n boom en heeft dan ook van die vieze bruine plekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien toch vogelpoep, of honingdauw (zeker als de auto's onder lindebomen staan: bladluizen scheiden een plakkerig spulletje uit dat honingdauw genoemd wordt), of als het flink waait en/of regent misschien stukken mos die van een dak waaien?
We wachten op de foto's ;-)