Is het niet lastig dat namen op GV gewijzigd kunnen worden?

stel dat ik een antwoord gegeven hebt en iemand anders noemt in zijn antwoord mijn naam "BarendBorrel", en ik wijzig mijn naam in "Biertje?" dan klopt het hele antwoord niet meer. Is dit niet waardeloos?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik vind het wel lastig dat je nick-names kunt wijzigen. Je ziet bevoorbeeld dat iemand regelmatig met zinnige antwoorden komt en opeens heeft hij een andere naam en herken je hemniet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja inderdaad. Maarja, veel maakt dat ook niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha jij hebt zeker je naam gereset?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee. Reset is mijn gebruikersnaam :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@BarendBorrel, LOL. Jammer dat Reset de grap niet begrijpt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de grap dan xD!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd Dounja ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I.p.v. kinderachtig binnenmonds gaan lachen, zou je ook kunnen zeggen wat de grap of het probleem is.
Het gaat niet echt om de vragenstellers maar om de vragen en de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit doe je dan zelf....
zo gaat dat in het echte leven ook :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap je probleem wel. Ik heb pas nog in mijn antwoord geschreven dat iemand ander al op de juiste weg zit. Ik noem dan zijn naam. Maar als die persoon zijn naam wijzigt slaat mijn antwoord nergens op.

Dus om antwoord te geven op je vraag "Is het niet lastig?" zeg ik: ja het is wel lastig en naar mijn idee ook nog overbodig ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad is dat lastig, met een andere naam begin je weer bij 25 gewoon toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is niet lastig.
Zo blijft 'face' voor mij gewoon 'kienhuis'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou lastig zijn als het niet mogelijk zou zijn, wil je een ander pseudoniem, zit je er aan vast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het idee dat steeds meer gebruikers er een een chat-achtige site van willen maken. Dit is niet echt de bedoeling volgens mij. Probeer een goede vraag te bedenken en juiste antwoorden te geven.
Het is inderdaad jammer dat men geregeld wisseld van naam en afbeelding.