Waar kun je van je vvv irischeque levensmiddelen kopen bij een supermarkt ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.7K

Antwoorden (4)

bij supermarkten kun je geen vvv irischcheque inleveren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan als de supermarkt een acceptatiepunt is. kijk daarvoor op www.vvvirischeque.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
supermarkt wordt moeilijk, maar de hema accepteert ze wel, en verkoopt ook verschillende levensmiddelen.
14 jaar geleden
Je mag ze tegenwoordig ook inleveren bij de VVV, krijg je je geld terug. Dat schijnen ze te doen omdat er heel veel valse cheques in omloop zijn.

Steeds meer winkels stappen af van de irischeque omdat ze een deel ook zelf moeten betalen.