Wat zijn handige dingen om te downloaden van cydia

Ik heb me iPod gejailbreakt en heb al wat rond gekeken op cydia maar nog niet echt handige downloads gevonden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Om te beginnen is SB Settings onmisbaar.
Hiermee regel je bijna alles binnen een swype over de statusbalk boven.
Voor de rest moet je de link maar eens bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keypadtransparancy voor als je een codeslot heb is het handig dan zien mensen niet welke cijfers je intikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bitesms

Fakeclockup (ideaal super progje, moet je wel ff een source toevoegen maar daarna word je iphone 10 x zo snel)

appcake (ook weer een source toevoegen