Blijven rekken en bewegen, niet stil Gaan zitten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Massage vragen aan een leuke jongen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een heel heet bad gaan!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaan sporten....veel bewegen, dan worden de afvalstoffen uit je spieren geloosd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mentol(tijgerbalsem) op de pijnlijke plek insmeren niet inmaseren! En dan in laten trekken slapen en dan over heb het zelf al best vaak gedaan! Werkt echt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In badje zitten :p.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In beweging blijven maar niet te veel spanning op de spieren.
Veel drinken om afvalstoffen kwijt te raken.
Ontspannende bezigheden zoals massage of sauna
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blijven bewegen en warm houden. Ook heb je een zalf tegen spierpijn die kan je er op smeren, gewoon bij de drogist verkrijgbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde doen als waarvan je spierpijn hebt gekregen dan gebruik je die spieren weer en gaat het veel sneller over :)