Kost het geld als je 15 bent en je hebt nog nooit id gehad om hem te krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ja, je krijgt hem geloof ik tegenwoordig al helemaal niet meer gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij veel gemeenten kun je hem TOT je 14e voor een klein prijsje krijgen, daarna betaal je het volledige tarief, ongeveer 40 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 14 wordt krijg je ee brief dat je je id. Gratis kan ophalen maar dat is maar eenmalig voor de rest moet je steeds betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kost altijd geld, nothing's free