Nee, in Culemborg zijn geen winkels op zondag geopend, ook geen meubelwinkels.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, die is dicht, zondag.

Toegevoegd na 9 uur:
Op koopzondagen mogen ondernemers in Culemborg hun winkels openen.

Vier koopzondagen gelden voor de hele stad:

5 april (tweede paasdag)
13 mei (Hemelvaartsdag)
24 mei (tweede pinksterdag)
26 december (tweede kerstdag)

De koopzondagen voor de vier deelgebieden zijn voor de rest van dit jaar als volgt:

Deelgebied Centrum/binnenstad:
21 maart, 11 juli, 19 september, 28 november en 19 december

Deelgebied Pavijen (bedrijventerrein):
3 januari, 7 februari, 7 maart, 2 mei, 5 september en 3 oktober

Deelgebied Van de Hurk tuincentrum:
7, 14, 21 en 28 november en 5 en 12 december

Deelgebied ‘Overig Culemborg’ (zoals winkelcentrum Parijsch):
19 december
13 jaar geleden
Het enige dat bekend is en dat ik kan vinden
is dat de laatste koop Zondag in de binnenstad van Culemborg 11 Juli was.
Dus is de meubelboulevard komende Zondag niet open.