ik ben al 15 maar waarom zit m'n voorhuid nogsteeds over m'n eikel bij een erectie? is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan bij iedereen ;)
Bij sommige zit het zelfs vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit komt vaker voor, regelmatig de voorhuid voorzichtig oprekken verhelpt dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja normaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ai. Dit gaat pijn doen later.. Wanneer je sexueel actiever wordt en een wilde partner krijgt is de kans op letsel groot. Het velletje scheurt dan los tijdens de intieme handeling. Gevolg een bloedbad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij fimosis is er sprake van een nauwe ring aan het uiteinde van de voorhuid. Door deze, dikwijls wat wit uitziende, ring is de opening erg smal. De huid heeft niet de normale soepelheid, waardoor oprekken niet lukt.
.