wat is het kortstlevende organisme?

heb ooit eens een docu over dit organisme gezien. Geloof dat het minder dan een uur leefde. Wie weet wat ik bedoel? Alle info welkom.

Toegevoegd na 10 uur:
ik bedoel hiermee, 'geboorte' groei, voortplanting ed. Allemaal binnen die tijd. Ik kan me herinneren dat het organisme een rode kleur had.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

De eendagsvlieg (in het engels mayfly) leeft, afhankelijk van de soort, 30 minuten tot ± 24 uur.

Of er nog lorganismen zijn met een kortere levensverwachting weet ik niet, maar dit zal in de buurt komen.
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Daar heb je dan weer gelijk....

Andere antwoorden (1)

Nou, sperma buiten het lichaam is een cel dat het maar 5 minuten volhoudt.