Hoeveel kost eten en drinken op La Petite Brenne?

Ik ben van plan om met twee kinderen (5 jr en 8 jr) naar La Petite Brenne te gaan. Ik heb een aantal vragen over met name de restaurants e.d.

1. Zijn er afhaalmenu's en wat kosten deze
2. Wat zijn de prijzen voor eten en drinken in het restaurant (volwassenen en kinderen)
3. Is het ook mogelijk om simpele 'afhaaldingen' te bestellen als: pizza, gebraden kip, etc

Ik wil namelijk zo min mogelijk koken maar ook niet leeglopen op catering...

Groeten van Bas

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met kleuters naar een naturistisch oord gaan? Dat zullen ze leuk vinden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Hersencel: en waarom niet? La Petite Brenne is een typische familiecamping, die kinderen maken daar gemakkelijk vriendjes om mee te spelen. En juist op die leeftijd zijn ze echt niet onder de indruk van een beetje bloot, dat komt meestal pas als het pubers zijn die zich onzeker voelen over hun lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hersencel, dat vinden ze leuk.
Kleuters en kleine kinderen vinden het juist lekker om in hun blootje te lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volwassenen ook, maar die hebben intussen geleerd zich ervoor te schamen. Gelukkig valt dat ook weer goed af te leren!

Antwoorden (3)

Kijk eens op hun web-site....daar vindt je antwoord op je vragen,behalve een prijslijst..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
info@lapetitebrenne.com

Dat is hun e-mail adres.
Even daar vragen, denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staan wat beoordelingen op Zoover.nl, zie de bron.

Mensen lijken enthousiast over het eten, maar de maaltijden in het restaurant lijken wat prijzig te zijn voor een camping (19 euro per persoon). Er zijn afhaalmaaltijden, daar wordt geen prijs voor genoemd, maar ze worden wel goed beoordeeld.

De website van La Petite Brenne zelf vermeldt dat er naast het restaurant een pizzeria/friterie is met "een ruime keuze aan pizza’s, frites en andere snacks".