Ik heb twee uur gewerkt in een dag, moet ik op mijn stempelkaart dit vakje kleuren?

Twee uur gewerkt op een dag

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dus een dag gewerkt hebt, moet je het vakje van die dag kleuren. Maar ik twijfel als je dadt ook moet kleuren als je maar twee uren gewerkt hebt. van tien uur tot twaalf uur was het. maar zo'n vakje bestaat niet, het is per dag dat je kan kleuren :s. weet iemand het?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je alleen per dag een vakje kunt kleuren, willen ze (van dat formulier) blijkbaar alleen weten 'of je die dag gewerkt hebt, niet hoeveel uren je die dag gewerkt hebt. Je hebt die dag gewerkt, dus kleuren maar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
topvraag!!!!!

Antwoorden (3)

Zonder de regels voor jouw tijdsregistratie te kennen, zou ik toch zeggen: als je op een stempelkaart een vakje moet kleuren, er een vakje bestaat voor 'twee uur gewerkt op een dag', en je hebt op een dag twee uur gewerkt, dan lijkt me de kans vrij groot dat het de bedoeling is dat je dat vakje kleurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, maar je moet dan wel een afwijkende kleur gebruiken.
Tenzij die dag in een weekend valt, dan moet je natuurlijk de gewone kleur gebruiken.