Wie kan mij vertellen hoe in stage in het buitenland te werk gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welk land en wat voor stage ?

Antwoorden (3)

Vaak geeft de opleiding in een bepaald jaar een speciaal vak voor degenen die graag stage willen lopen in het buitenland.
Tijdens dit vak ga je aan de slag met een bepaald aantal zaken.
Waar ga ik stage lopen, in welk land, bij welke organisatie, hoe ga ik dit aanpakken?
Vaak is het ook zo dat als je in het buitenland stage loopt, je daar ook nog een aantal vakken volgt die je studiegenoten die in Nederland blijven, ook moeten volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vriend van mij heeft ook stage gelopen in het buitenland. Via zijn school is een stageplaats geregeld. Hij heeft daar ongeveer 5 maanden gezeten, 1 dag in de week naar een taal school voor Engelse les, en een bepaald aantal uren stage verdeeld over 4 dagen (hangt af van wat de school wil hoeveel stage uren je loopt).
Het contact met zijn school en stage ging alleen over internet, er kwam geen mentor van school langs om te kijken hoe het ging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi,
Dat stelt allemaal niet zo veel voor hoor. Ik heb het ooit zelf geregeld via een website. Onafhankelijk van school dus. School vond het een prima stageplek en dus mocht het. Handig om er misschien gebruik van te maken ? Je moet anders ff in Google kijken maar volgens mij was het www.buitenland-werken.nl

Succes