kunnen dode mensen verdwaalt zijn tussen aarde en het hiernamaals

wij kwamen een kerel tegen snachts die met ons probeerde te communiceren maar ook met mensen die er helemaal niet waren, ook ademde de man niet en zag bleek en keek ook niet egt levend..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar kwam hij vandaan ,en wat deden jullie toen jullie constateerde dat de man niet ademde en bleek was?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zei het ambulancepersoneel? En de politie? Je hebt die arme man toch niet aan zijn lot overgelaten?
Cryofiel
13 jaar geleden
Was het die kerel die hier in Utrecht soms rondwaggelt, rond het stationsgebied, meestal midden in de nacht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom jij maar één waggelende kerel tegen als je 's nachts in het stationsgebied bent?

Antwoorden (4)

Het kan zo zijn dat ze er zijn, het ligt eraan in wat je geloofd. Je hebt ook mensen die geesten kunnen zien en die geloven dat er geesten van doden mensen op de aarden blijven rondzweven zolang ze iets wat ze hebben gedaan nog niet goedgemaakt is. (als voorbeeld)
Misschien leuk voor als je niets te doen hebt, er is een programma Ghost Whisperer op net 5 iedere zondag om 20.30. Het is erg leuk en heeft er mee te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die man had een dokter nodig. Heb je 112 niet gebeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Je bent of je bent niet. Daar zit niets tussen. Het elevn stopt bij de dood. En wat er ook na mocht komen, mensen zijn het niet.

De man die je gezien hebt heeft duidelijk problemen, en vroeg je waarschijnlijk om hulp. Ik neem aan dat je de politie gewaarschuwd hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed,dat je die nacht van een nogal heftig feestje kwam en dingen zag/hoorde, die er niet waren!
Dode mensen zijn dood en kunnen daardoor niets, dus ook niet verdwalen, waartussen dan ook.