Ja dat doen ze, maar alleen als er geen kat in de buurt is. Ze vinden katten echt veel lekkerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker doen ze dat! Ze geven de voorkeur aan katten, maar als je kat vlooien had voor de vakantie en je loopt na de vakantie een kamer in word je ineens belaagd (als kind altijd na de vakantie nog een halve dag buiten blijven omdat het tapijt in de huiskamer gepoederd was met antivlooienspul).
Maar meestal prikken ze maar één keer - alleen kunnen dat nog veel prikken zijn als er veel vlooien zijn. En dat jeukt.
Behandel je huisdier altijd tegen vlooien, en als je vlooien in huis hebt: antivlooienmiddel halen bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze bijten (vooral voeten , enkels en kuiten) , maar ze blijven niet bij mensen. Bijten en weg....
Maar de beten kunnen verdomd lang jeuken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zeker weten, als we na de vakantie terug kwamen zat weleens ons hele huis eronder omdat de oppas buren geen vlooienpoeder had gesrooid terwijl we dat wel gevraagd hadden. Ze komen totaan je knieén en tot zover had je gemene beten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, helaas wel. Gelukkig kunnen ze niet op mensenbloed leven