Help, hoe goede vriendin uit te leggen dat ik een ander niet leuk vind (zie uitleg)?

Doordat ik gehackt was heeft een vriendin van mij op hyves gezegt dat ze geen vrienden meer wil zijn + enkele reden die niet goed vielen bij een andere hele goede vriendin van mij.

nu wil ik die hele goede vriendin uitleggen dat die reden die die ander gaf niet door mij zijn gekomen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Zoals je bij de andere vraag over dit thema geadviseerd: Gewoon je hyve status aanpassen zodat er duidelijk is dat je account gehacked was. Tevens je goede vriendin dit persoonlijk uitleggen. Als ze een goede vriendin is, dan is er niets aan de hand en geloofd ze je. Als ze je niet geloofd is het geen goede vriendin OF heb je in het verleden dingen uitgehaald die haar jou doen wantrouwen. Dan heb je echter een heel ander probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel de goede vriendin op of maak een afspraak, zodat je persoonlijk dit misverstand uit de wereld kan helpen.