Wie maakt die poppen uit de Jeff Dunham Show?

Kan je ze gewoon bestellen of zijn ze uniek en door iemand die zin had om een pop te maken gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (3)

Als ik me niet vergis koopt hij bestaande poppen en past ze dan aan door te schilderen etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heeft ze allemaal zelf gemaakt dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon gekocht. In alle info over Jeff wordt niet één keer vermeld dat hij die poppen zelf maakt. Hij knutselt zelf wel, maar dat is voor zijn hobby met miniatuur-helicopters.

Hier een paar van zijn poppen:

Walter: een verbitterde oude man die ongelukkig is in zijn huwelijk. Hij is een stereotype van een knorrig oud mannetje dat overal kritiek op heeft en nooit tevreden kan zijn. Hij geeft niets om zijn vrouw en bepaalde leden uit het publiek, en heeft een sarcastische kijk op de hedendaagse wereld. Walter is een veteraan uit de Vietnamoorlog. Walter was een van Dunhams eerste poppen.

Peanut: een woozle (fictief wezen in de Winnie de Poeh verhalen). Hij heeft een paarse huid met een witte vacht, groen rechtopstaand haar, en hij draagt altijd één rode schoen. Peanut is altijd druk en opgewekt, en houdt ervan om grappen te maken over Dunham zelf.
José Jalapeño On a Stick: een pratende jalapeño op een stok. Hij is de meest eenvoudige pop van Dunham, daar alleen zijn mond kan bewegen. José draagt een sombrero en praat met een zwaar Mexicaans accent. Hij symboliseert het Latino-stereotype. De meeste grappen rondom hem draaien om zijn afkomst en zijn vreemde verschijning. Dunham gebruikt José meestal in combinatie met Peanut.

Achmed, the Dead Terrorist: een van Dunhams meest recente en bekendste poppen. Achmed is het skelet van een dode, incompetente zelfmoordterrorist. Hij is erg agressief en dreigt in iedere show voortdurend om Dunham of het publiek te vermoorden, maar heeft ook gevoelige kanten die soms duidelijk worden. Hij is doodsbang voor Walter. Zijn bekendste uitspraak is "Silence! I kill you!".

Melvin the Superhero Guy: een superheld die door Dunham wordt gebruikt om grappen te maken over stereotiepe superhelden. Melvin heeft maar twee superkrachten: hij kan vliegen (over de afstand dat Dunham hem kan gooien) en heeft röntgenogen (maar hij kan niet door siliconen kijken). Melvin draagt een blauw kostuum, en heeft een opvallend grote neus. Tip: op de DVD Jeff Dunham : Spark Of Insanity staat als extra hoe Jeff Dunham zelf Melvin the Superhero Guy heeft gemaakt. Hoogst interessant.

Sweet Daddy Dee: een trotse Afro-Amerikaanse souteneur en de nieuwe manager van Jeff. Hij noemt zichzelf altijd een "pimp", wat volgens hem staat voor "Player In the Management Profession."

Bubba J.: een stereotiepe redneck. Hij houdt van simpele dingen in het leven zoals bier en NASCAR. Hij is niet bijster intelligent