Matras nat geworden door de regen.. Help!

Domme ik heb het raam open laten staan vandaag en mijn matras is behoorlijk nat geworden. Heeft er iemand misschien tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
18.4K

Antwoorden (10)

Als je vanacht lekker wil slapen zou je hem om kunnen draaien. En morgenochtend weer omdraaien zodat hij goed kan drogen. LET OP niet weer je raam open laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks aan doen, morgen wordt het weer warm dan leg je hem in de zon of op balkon of tuin om op te drogen. Als je nu gaat fohnen ofzo krijg je stank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
droog fohnen???
en als je hem omdraaid, dan wel hamddoeken eronder doen, zodat het toch water kan opnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg er handdoeken, dweilen, molton dekens op. Alles wat vocht opneemt. Zoek de warmste plek in huis en leg de matras daar neer. Zodra het vocht in de doeken getrokken is leg je er andere voor in plaats.
Als je gaat slapen maar de matras is nog steds vochtig, dan keer je 'm inderdaad om.

Toegevoegd na 44 seconden:
steds = steeds
Amadea
13 jaar geleden
Een dikke handdoek neerleggen en de matras omgekeerd op de handdoek leggen. Zo lig je zelf op het droge deel en het natte wordt door de handdoek opgenomen.

Morgen even naar buiten en laten drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een goed ventileerbare plek leggen en blijven draaien. Wordt het vanzelf een keer droog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gaat even kraken maar leg opengevoude kranten erop. Dan gewoon opmaken. Als het echt heel nat is doe je eerst een paard handdoeken of strandlakens eronder zodat de kranten niet afgeven op je matras.

Toegevoegd na 28 seconden:
Paard is paar :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schuim kan absoluut niet tegen water, je moet hem sowieso goed laten luchten en regelmatig keren. Maar het gaat zeker ten koste van de levensduur. Ook uv (zonlicht) is erg slecht voor het schuim, dit kan zelfs door de hoes heen gaan dus ik zou hem niet in de zon zetten om te drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(Talk)poeder erop strooien, die neemt het vocht op en dan later opzuigen met de stofzuiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voortaan het raam dichtdoen als het regent?