Als het 4:17 op 12 juli 2010 in amerika is hoelaat gaat dat hier dan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Is het 4.17 uur 's ochtends in:

- Het westen van de VS, dan is het hier 13.17
- Het linkse deel van het midden van de VS, is het hier 12.17
- Het rechtse deel van het midden van de VS, is het hier 11.17
- Het oosten van de VS, dan is het hier 10.17

Is het 4.17 uur 's middags in:

- Het westen van de VS, dan is het hier 01.17, 13 juli 2010
- Het linkse deel van het midden van de VS, is het hier 00.17, 13 juli 2010
- Het rechtse deel van het midden van de VS, is het hier 23.17.
- Het oosten van de VS, is het hier 22.17.

Zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is afhankelijk van waar je in Amerika zit: de VS bestrijkt 5 tijdzones.
Vanuit New York (Oost) gezien is het hier dan 10:17u
vanuit het binnenland is het dan hier 11:17u of 12:17u
Vanuit Los Angeles (West) gezien is het dan 13:17u
Vanuit Alaska gezien is het dan 14:17u
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Er bestaat een heel leuk freeware-programmaatje en dat heet Qlock. Als je dit installeert op je PC dan kun je van een willekeurige, wat grotere stad de lokale tijd opvragen en die al-dan-niet overheersend op de desktop van je PC of laptop presenteren. Je kunt óók meerdere landen of steden tegelijk laten presenteren.
Hoef je niet elke minuut aan het rekenen te slaan:

http://www.qlock.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten het feit dat alle antwoorden correct zijn, dien je tevens hier in NL nog rekening te houden met de zomer en wintertijd.

Toegevoegd na 2 uur:
Oh shit, zie dat je er wel een datum bij geplaatst hebt. Vergeet mijn antwoord!