Dan twijfel ik of dat wel mannen zijn of toch iets anders...
Dus Nee, dat bestaat niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Een duimpje omlaag! Niet alle mannen zijn onbetrouwbaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen zijn heel betrouwbaar, enerzijds omdat ze betrouwbaar zijn en anderzijds omdat het van nature vreemd gaat...
Maar tot welke categorie behoor jij, dat is de vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antonie...
inderdaad mannen zijn heel betrouwbaar: je kunt er op rekenen dat je er niet op kunt vertrouwen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 ben ik het niet mee eens
Natuurlijk bestaan die!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha LOL..wat schattig....ik moet je teleurstellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yeahyeah
Neen, heb ze net even gevraagd, en nee die bestaan niet....

Toegevoegd op 23-05-2009 19:34:58
Een 'onzin vraag' vraagt om een 'onzin antwoord'......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Een duimpje omlaag! Niet alle mannen zijn onbetrouwbaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antonie...
inderdaad mannen zijn heel betrouwbaar: je kunt er op rekenen dat je er niet op kunt vertrouwen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deva heeft duidelijk de verkeerde getroffen.
-1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor die van mij is heel betrouwbaar... ;-)
ik gooi gewoon graag de knuppel in het hanenhok...
onder anderen ondergetekende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, mannen die geen relatie hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Flauw, hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heet het geen vreemdgaan meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad, dus gaan die mannen niet vreemd. Hoe flauw dan ook.
Ja hoor, ik zal je het NOG sterker vertellen: er bestaan zelfs vrouwen die niet vreemd gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hé gelukkig :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al genoeg geleerd vandaag nu ik dit weet.
Ja die bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die bestaan maar dat is een rationele keuze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor, als ze thuis maar genoeg krijgen hoeven ze niet buiten de deur te eten.
Dat soort mannen gaan noodgedwongen niet vreemd. Maar als ze de keuze hadden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Een duimpje omlaag! Niet alle mannen zijn onbetrouwbaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Genj: je slaat de spijker op z'n kop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
goed zo ed. ;-)
Ik ben pas 20 jaar getrouwd en heb in die tijd nog nooit de behoefte gevoeld om vreemd te gaan.
Gelukkig kom ik thuis genoeg aan m'n trekken zodat ik niet buiten de deur hoef te "eten".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of zoals ze in Venlo zeggen: honger kinse boete kriege, maar aete mosse toes..
Natuurlijk bestaan er mannen die NIET vreemdgaan. Ik ken genoeg koppels die al vele jaren gelukkig zijn en nooit de behoefte aan een andere vrouw hebben gehad. Ook ik heb hier geen enkele behoefte aan. Dus ja, betrouwbare mannen bestaan wel degelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kennen wij elkaar?
;-)
+1
Precies......gewoon even je eigen frustraties botvieren op een site die daar niet voor bestemd is....succes!
Antwoord; natuurlijk.....misschien moet je met de mannen praten ipv vragen stellen op goeievraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je onder vreemd gaan verstaat 'sex hebben met een ander dan je partner': ja, er zijn heel erg veel mannen gewoon trouw aan hun partner, veel meer trouwe dan ontrouwe, vermoed ik. Als je onder vreemd gaan al verstaat 'fantaseren over sex met een andere vrouw': die mannen zijn uiterst zeldzaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, meerderen blijkbaar volgens de antwoorden hiervoor en ik sluit me hier van harte bij aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste stellen zich eerst voor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze schijnen te bestaan, mijn idee is dat zolang je relatie goed is je er niet voor open staat, maar als je relatie om een of andere reden een stuk minder is je veel gevoeliger bent voor andere soorten van relatie. als een vrouw bijvoorbeeld al jaren lang niet van haar partner heeft gehoord dat ze er leuk of mooi uitziet en een ander maakt haar een paar complimentjes, staat ze veel opener, dit geldt voor mannen denk ik net zo goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk bestaan ze. Ik denk echter wel dat het voor mannen in het algemeen moeilijker is om monogaam te blijven dan voor vrouwen. Zit ergens in de genen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ze hebben nl twee handen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is maar 1 persoon betrouwbaar !
En dat ben je zelf !
Mannen en vrouwen die zeggen het niet te doen , tsja ik weet het niet.
Ik vertrouw alleen mezelf. En ga niet vreemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt of het een uitzondering is als een man niet vreemd gaat. Ik ben er met een getrouwd, al meer dan 30 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk bestaan die, er zijn ook mannen zonder relatie ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, de mijne !

Maar ze zijn er wel hoor, geen zorgen, die ene speciale zal jou heus wel vinden =)..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik weet het 100% zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk zijn er mannen die niet vreemd gaan. Ook mannen zijn te vertrouwen.