Wil Nederland Paul nog steeds asiel aanbieden?

Hoorde laatst op het journaal dat de duitsers zo boos waren op octopus Paul dat hij niet meer veilig is. Nederland en andere landen boden hem asiel aan.Geld dat na deze nederlaag nog steeds?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aaahhh paultje toch..

Antwoorden (3)

Volgens mij is dit, net als alle voorspellingen van Paul de octopus, een nieuwe publiciteitsstunt van de dierentuin waar Paul verblijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien het feit dat het beestje al meer dan 2 jaar oud is en gemiddeld zo'n 3 jaar wordt, denk ik dat voordat de asielprocedure afgerond is, Paul er al niet meer is.
Lijkt me dus zinloos de procedure op te starten.

Daarnaast zijn er meerdere kapers op de kust, die er zelfs nog goed voor willen betalen ook.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=112221
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een ontzettende onzin. dat soort verhaaltjes zijn broodje aap verhalen. het gaat er bij mij niet in, dat de duitsers zich om dit soort stommiteiten druk maken.