wat is er met het woord:''Google'' aan de hand op de home page van Google. (of ligt het aan mijn laptop?)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Klik het logo aan, en je zult zien wat het betekent.
Het staat voor de geboorte van Samuel Morse die die Morse code heeft uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom misbruik je het veldje "Bronnen"?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dank u

Andere antwoorden (5)

Grapje van een hacker?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij google hebben ze zeer regelmatig een ander geinig (of minder geinig) google logo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Google verandert z'n logo vaak aan de hand van bijzondere data. Dit heet dan de Google Doodle. Vandaag is de geboortedag van Samuel Morse: de uitvinder van de morsecode. En dus is het logo nu in morsecode. (zie ook mouseover/klikken op Google logo)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de letters google in morse code, je weet wel sos wordt ... --- ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Morse-tekens inderdaad, een vroeger veel gebruikt communicatiemiddel met punten en strepen:
G = streep streep punt
O = streep streep streep
G = streep streep punt
L = punt streep punt punt
E = punt
Omdat de 'E' het meest voorkomt in zinnen, is daar
gekozen voor het kortste teken.

Bekendste morse-sinaal is natuurlijk SOS.

Tegenwoordig hoor je veel dat SMS-gebruikers hun
SMS-alert op morse hebben gezet en
dan hoor je:
3 korte toontjes (=S), 2 lange tonen (=M) en weer
3 korte toontjes (=S).
Het is dus nog niet helemaal verdwenen.

Toegevoegd op 27-04-2009 19:44:45
sinaal = signaal