Vraag voor de historici: hebben we eerder een vrijgezelle premier gehad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Voor zover ik kan nagaan heeft Mark Rutte de primeur :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, en mocht hij alsnog besluiten om homo te worden, dan is hij helemaal het baasje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle single mannen op TV zijn toch ho? Grapje... Daar lijkt het af en toe wel op ;-)
Nee, als Mark Rutte premier wordt, dan zal het de tweede vrijgezelle premier in Nederland worden.

"Van de 41 ministers-presidenten sinds 1848 is alleen Johannes Kappeyne van de Coppello (premier 1877-1879) zijn hele leven ongehuwd gebleven."

http://www.vernoeming.nl/alle-nederlandse-premiersvrouwen-op-een-rijtje?sms_ss=nujij

"Kappeyne remained unmarried"
http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Kappeyne_van_de_Coppello#Miscellaneous_facts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, ja zo ver had ik niet teruggezocht. Goed zeg!