Hoe krijg ik meer zelfvertrouwen?

Ik ben heel onzeker en ik zou wat meer zelfvertouwen willen hebben maar ik weet niet hoe ik meer zelfvertrouwen moet krijgen

Weet jij het antwoord?

/2500

ik ben zelf redelijk verlegen maar niet onzeker. Je moet gewoon is voor de spiegel gaan staan en kijken wat je mooi vind aan jezelf er is vast wel IETS mooi aan jou. Daar kijk je dan elke keer na . Ik heb wel is gehoord van ieman dat ie in elke spiegel thuis die zij/hij had in keek en zei dat hij/zij knap is en uiteindelijk ga je dat wel een beetje geloven maybe?

Toneellessen helpen erg goed! Je maakt veel nieuwe vrienden en bent niet jezelf waardoor je veel zelfvertrouwen krijgt door bijvoorbeeld op te treden. Ik weet niet precies waarom, maar het werkt gewoon super!

Bijvoorbeeld op school; zeg niet meteen dat je iets niet kan, Of Als er mensen zijn die iets over jou zeggen wat je onzeker maakt, gewoon niks van aantrekken. Je hebt dan meer zelfvertrouwen (;

dooor de drie o's oefenen oefenen oefenen eropuit gaan en oefenen spreek gewoon wild vreemden aan ga een tijdje vrijwiligers werk doen of echt werk maak er een keer een zooitje van ergens geef je baas een keer een grote bek wat kan je gebeuren. Zo leer je steviger in je schoenen staan door ervaring op te doen.bij mij heeft het iig wel gewerkt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100