Cola ijs maken

Ik heb coca cola in een flesje in de vriezer gedaan nu kijk ik in de vriezer ligt heel de vriezer vol met cola hoe kan ik dat voorkomen en hoe kan ik cola ijs maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.2K

Antwoorden (2)

Een deel van de cola van ter voren eruit laten lopen en een gaatje maken in de bovenkant. Zo scheurt de fles niet door de toenemende druk van het cola-ijs dat uit aan het zetten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon cola-ijsjes maken door cola in ijsvormpjes te gieten, flesjes zetten uit in de vriezer en knappen op een gegeven moment, zoals m'n voorganger al uitlegde. (IJslollievormpjes kun je bij Blokker kopen, kompleet met stokjes).