Wat is de beste vraag, die je aan een vrouw te stellen?

Toegevoegd na 30 minuten:
correctie
Kan stellen . . .

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga je mee shoppen ?

"Wil jij me Nederlands leren?"

Heb je ook kinderen?

"ben jij avontuurlijk ingesteld"?

"Kom ik hier vaker?"

Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of zal ik nog eens voorbijlopen?

"Mét of zonder?"

Voel je je blij ? Vind je het hier leuk ? Hou je van gezellige dingen doen ? Hoe voel je je ?

Hoe gaat met u? Toegevoegd na 47 seconden: Hoe gaat het met u?

Weet je dat je er goed uitziet ?

Hoe lukt het jou om er zo fris en fruitig uit te zien?

"Wil je nader kennis met mij maken? Nee? Mooi, dan hoef ik ook niet voor een vrouw en kinderen te zorgen!" Vroeg mijn ex vriend aan mij toen ik hem een uurtje kende. Ik moest er zo om lachen dat we 14 jaar bij elkaar zijn gebleven.

Er is niet een beste vraag voor 'de vrouw' in het algemeen. Elke vrouw is anders, elke vrouw wil graag op een andere manier aandacht. Dus is de truc om te weten wat er belangrijk is voor die vrouw, en dan weet je het onderwerp waarover je met die vrouw kan praten. En kan je daarover een vraag aan haar stellen.

Geloof mij ,je kan niet meer stuk als je aan mij vraagt wil je me bankpasje .

Ik ken je niet maar wil graag met iemand wat drinken. Kan ik je een kopje koffie aanbieden.

waar je mij echt blij mee maakt is de vraag: zal ik vandaag de afwas doen, schat?

Wil je me even een ander flesje bier geven?

de vraag:Vind je dat ik respectvol met je om ga schat?

Wanneer ze een kunstgebit gaat dragen.. Dan weet je dat ze s avonds in bed niet de hele tijd loopt te kwebbelen over van alles en nog wat:s

je moet nooit een vraag aan een vrouw stellen, je weet het toch al! en handel dan dat heeft een vrouw veel liever!mannen zijn toch zo sterk?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100