Wat is de beste vraag, die je aan een vrouw te stellen?

Toegevoegd na 30 minuten:
correctie
Kan stellen . . .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi babyfaced, ff een vraag ben je man of vrouw??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Man
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouw.....Hoe laat??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat? Hoe laat¿
zondag
14 jaar geleden
Niet alleen "Hoe laat?", maar ook "Waar?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik niet snappe wat jullie segge. Wat hoelaat waar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de man bent zoals ik kan zien ben je mooi!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel.
Merci
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja doe ik;)

Het beste antwoord

Ga je mee shoppen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldig +1 !! Ik ken weinig mannen die dat zullen vragen LOL

Andere antwoorden (19)

"Wil jij me Nederlands leren?"
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil je wel een cursus geven hoor.
AWM
14 jaar geleden
Fijn! Volgens mij wonen we niet zover van elkaar vandaan.
Was dus een goede vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 Elke keer weer terugkomen op het Nederlands van deze persoon blijft niet leuk. Het is minachtend en hatelijk. Niet iedereen spreekt en/of schrijft het zo perfect als Antwoordman.
AWM
14 jaar geleden
Dank je voor het compliment!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@monique, bij iedere vraag die babyfaced stelt, of bij ieder antwoord van hem wordt deze discussie weer gevoerd. Let maar eens op. Ik word daar zelf ook wel eens moe van. Ik heb bewondering voor Babyfaced omdat hij toch doorgaat met het bezoeken van deze site, hij laat zich niet ontmoedigen. Als iemand echt goede ideeën heeft voor het verbeteren van zijn taal moet diegene hem contacten via het envelopje in zijn profiel.
Mijn 1e reactie was een grapje naar Antwoordman toe, omdat hij inderdaad zeer goed zijn Nederlands formuleert en spelt.
En overigens, in jouw reactie staan ook enkele foutjes. (geeft niks hoor, maar nobody's perfect, dus ook babyfaced niet)
Heb je ook kinderen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"ben jij avontuurlijk ingesteld"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Kom ik hier vaker?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha +1
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of zal ik nog eens voorbijlopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Mét of zonder?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,majo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liever pindasaus
Voel je je blij ? Vind je het hier leuk ? Hou je van gezellige dingen doen ? Hoe voel je je ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe gaat met u?

Toegevoegd na 47 seconden:
Hoe gaat het met u?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je dat je er goed uitziet ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bleh!
Hoe lukt het jou om er zo fris en fruitig uit te zien?
14 jaar geleden
"Wil je nader kennis met mij maken? Nee? Mooi, dan hoef ik ook niet voor een vrouw en kinderen te zorgen!" Vroeg mijn ex vriend aan mij toen ik hem een uurtje kende. Ik moest er zo om lachen dat we 14 jaar bij elkaar zijn gebleven.
14 jaar geleden
Er is niet een beste vraag voor 'de vrouw' in het algemeen. Elke vrouw is anders, elke vrouw wil graag op een andere manier aandacht. Dus is de truc om te weten wat er belangrijk is voor die vrouw, en dan weet je het onderwerp waarover je met die vrouw kan praten. En kan je daarover een vraag aan haar stellen.
14 jaar geleden
Geloof mij ,je kan niet meer stuk als je aan mij vraagt wil je me bankpasje .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken je niet maar wil graag met iemand wat drinken. Kan ik je een kopje koffie aanbieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar je mij echt blij mee maakt is de vraag: zal ik vandaag de afwas doen, schat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je me even een ander flesje bier geven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja peter die is grappig.
de vraag:Vind je dat ik respectvol met je om ga schat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer ze een kunstgebit gaat dragen..
Dan weet je dat ze s avonds in bed niet de hele tijd loopt te kwebbelen over van alles en nog wat:s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet nooit een vraag aan een vrouw stellen, je weet het toch al! en handel dan dat heeft een vrouw veel liever!mannen zijn toch zo sterk?