Waarom kan ik geen smsjes gratis versturen vanaf Hi website ?

Altijd kon ik op:
http://www.hi.nl/web/show/id=662880
smsjes versturen gratis en nu krijg ik het niet voor elkaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kon altijd elke dag 2 gratis smsjes versturen via die link van Hi en nu krijg ik te zien:De pagina die je zoekt is verwijderd, veranderd van naam of tijdelijk niet beschikbaar. En gebruikte al een jaar elke dag diezelfde link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je met Hi wel je SMS-verdubbeling aan staan? Dan kan je 2x zo veel sms versturen als normaal binnen je bundel.

Antwoorden (1)

Ha, die Nienke2;

Volgens de info op de site is er een maximum aantal vastgesteld, misschien heb je dat inmiddels bereikt.