Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zeg je tegen je ma dat je van zwart haar naar bruin haar wilt en dat je het over 19 dagen laat doen bij de kapper? =D

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
755

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ma, ik wil mijn haar bruin verven en dus mag ik het over 19 dagen doen?

simpel hé
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Mam, ik heb besloten dat ik eens bruin haar wil uit proberen. Ik heb over 19 dagen een afspraak bij de kapper. Dan weet je dat ik heb ben als ik voor de deur sta met bruin haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mam, zouden andere kleuren mij ook staan denk je?
"Ja schat, alles staat je mooi".
Mooi, in dat geval ......

------------
Mam, ik wil heel graag mijn haar kleuren in het bruin! Vind je dat mooi?

------------

Zolang je haar maar om haar mening vraagt. Ik weet niet of ze het ook moet goedkeuren?
Maar het is wel prettig voor haar dat je nog wel om haar mening geeft. Dat je het dan alsnog laat doen is natuurlijk omdat jij het liever bruin wilt hebben. Maar dan heb je toch je moeder 'mee laten denken'.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sry wou plusje geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe ik wel :p
+1 (ook naar mijn mening hoor :p)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk dat je haar mee laat denken! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha geeft niks.
en dankje!;)
gewoon doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de 14: Mam, ik wil graag eens een ander haarkleurtje proberen, dat wil ik dan-en-dan laten doen. Het wordt niks raars, gewoon bruin in plaats van zwart. Vind je dat goed?

Boven de 14 (mits je het zelf betaalt): Mam, ik ga m'n haar 'n keertje bruin laten verven. Niet schrikken, he?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook gewoon tegen je moeder zeggen dat je bent uitgekeken op t zwarte haar en dat je t graag bruin wil laten verven
ik weet niet hoe oud je bent vast niet onder de 14jaar
want je hebt al een afspraak gemaakt dus je zal het wel zelf betalen
maar gewoon eerlijk zeggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag je ma eens naar haar lievelingskleuren.

En nadat ze er enkele heeft opgenoemd, vraag jij: En welke nog meer? En daarna nog eens..En welke nog meer?

Net zo lang tot ze zegt: Bruin vind ik eigenlijk ook best een mooie kleur.

Zegt ze dat niet..dan zeg jij: En wat vind je eigenlijk van bruin?

Zegt ze dan: Dat vind ik een lelijke kleur, zeg jij: Jammer want ik wilde je net met iets bruins gaan verrassen over twee weekjes.

Zegt ze: Best een mooie kleur..dan zeg jij: Gelukkig, want ik ga je over twee weekjes met een iets heel mooi bruin iets verrassen.

En nieuwgierig als moeders (alle vrouwen, trouwens) zijn, trekt ze net zo lang aan jou..totdat je het zegt.

Klaar dus..jij tevreden omdat je het gezegd hebt..je ma omdat ze het er bij jou uit heeft weten te halen.

Nog even voor alle dames..Mannen zijn ook nieuwsgierig hoor..haha.

Gr. Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen halszaak , dus ik denk dat dat je moeder daar geen problemen mee zal hebben ! Als het een heel extreme kleur zou zijn dan kon ik me wel voorstellen dat ze er niet zo blij mee zou zijn !

Toegevoegd na 2 minuten:
1 x " dat " minder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding