Wat voor creatief iets zou ik in elkaar kunnen zetten voor mijn schoonvader, die altijd opschept over zijn zogenaamde vriendinnetjes ?

Hij heeft altijd zo gezegd over zijn tientallen tot honderden vriendinnetjes. Hij noemt elke keer zoveel vriendinnetjes op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Maak een plakboek, met allemaal beroemdheden, plak hem erbij aan, dus net alsof hij wat met die knappe actrices/ zangeressen e.d. heeft en zet er leuke zinnetjes bij zoals je soms doet in een foto album (onze eerste vakantie, kijk toch eens hoe verliefd we zijn enz)
Als je kunt fotoshoppen is het helemaal leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een nep brief van een advocaat dat hem achterstallige kinderalimentatie word gevraagd voor n paar (nep) kinderen
hebben wij ook eens gedaan
die sloeg er wel in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha,ha+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft maar een kind.
koop een opblaaspop voor hem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk aan een kaartje met een lieve tekst
zoals hallo schat hoe is het met jou
maar ja later kan je toch zeggen dat het een grap was
het is eigenlijk voor de gek houden maar een onschuldige grap op zijn tijd mag
natuurlijk nooit doen alsof de belastingdienst achter hem aanzit want daar krijgt hij hartkloppingen van
veel plezier met schoonpapa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop leuke kaarten. Doe deze in 1x allemaal op de post met allemaal verschillende verhaaltjes en namen als afzender. Probeer zoveel mogelijk te doen. Het is het leukst als je al die verhalen van je schoonvader daarin kan verwerken. Ik weet niet of hij ook namen gebruikte van vriendinnen, gebruik deze dan ook.
Hij zal zien dat het een grap is als hij in 1x 25 of 50 kaarten in zijn bus heeft, maar zal zich wel wat rechtgezet voelen denk ik. Succes.

Ps, mocht je het tijdens je vakantie doen, doe het dan van verschillende vakantie adressen, ook leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een grosverpakking condooms.