Waarom staat filosofie bij Kunst & Cultuur en niet bij Wetenschap?

Zeker de wetenschapsfilosofie ervaar ik toch als een wetenschap.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk dat de meerderheid van de mensen geen enkel benul heeft van wetenschapsfilosofie of er zelfs maar van gehoord heeft en dat de meeste mensen bij filosofie denken aan zingevingsvragen e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

filosofie bij cultuur!?!?!?!?

waar slaat dat op?!?!

het is toch gewoon een wetenschap!
je kan het zelfs studeren op de universiteit!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunst en cultuur kun je ook studeren aan de universiteit.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:$ oepsie
niet aan gedacht
Het is een normatieve wetenschap, dus geen empirische.
Wellicht heeft dit meegespeeld bij de keuze. Kan du ook anders......
Niet iets overigens om kwaad over te worden, vind ik