Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt de #nee, #waarom, #waarvoor, #waarvan fase?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Die begint zodra kinderen kunnen praten en je krijgt er minder 'last' van als ze het huis uit gaan :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een beetje mazzel ben je er binnen een half jaar vanaf ;)
Maar eigenlijk heel eerlijk gezegd gaat het zeker door tot in de pubertijd. Dan wordt vragen ze HOEZO?
En 't is maar goed dat ze vragen, daar zijn wij ouders voor om ze te leren en vooruit te helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps, dan worden de vragen: HOEZO? bedoelde ik..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een beetje afhankelijk hoe de ouder erop reageert en natuurlijk ook van het kind. Bij mijn 2 kinderen heeft dat een paar weekjes geduurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen de NEE-fase bij peuters duurt niet zo ontzettend lang ( achteraf gezien tenminste), maar waarom, waarvoor, en waarvan duurt jaren, en dat is maar goed ook !
Zo leert een kind hoe dingen in elkaar zitten.
De NEE-fase keert trouwens weer terug in de puberteit, zij het met andere bedoelingen.
Met andere woorden; maak je borst maar nat, voor de komende 20 jaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ergste moet na een half jaar wel achter de rug zijn, tenzij je een filosoof aan het opvoeden bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop zo lang mogelijk, op de neefase na. Nieuwsgierigheid is de beste manier om geestelijk 'lenig' te blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is per kind en pr opvoeding verschillend maar neestal zo tussen 6 en 12 maanden, Op het moment dat ze ontdekken dat ze ook een willetje kunnen hebben totdat ze door hebben dat drammen om de zin te krijgen geen zin heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben er nooit echt vanafgekomen , maar waarom vraag je dat .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We zijn er allemaal nooit afgekomen, anders zaten we niet met z'n alle op goeievraag.nl!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding