Ik hoorde dat six flags(nu dus Walibi) is overgekocht, weet iemand voor hoeveel geld dat was?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet toch wel wat van Walibi World maar dit ben ik nog nooit tegengekomen. Denk dus niet dat je hier snel een antwoord op krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar weer je niet genoeg ;)

Het beste antwoord

Six Flags Holland, Belgium, Warner Bros Movie World Germany, Bellewaerde en de Walibi parken zijn in 2004 voor ongeveer 155 miljoen euro verkocht aan Palamon Capital Partners. De 7 parken zijn ondergebracht in de Star Parks Luxembourg groep. Six Flags Belgium heet nu Walibi Belgium. Warner Bros Movie World Germany heet Movie park Germany. En Six Flags Holland heeft vorig jaar als Walibi World de poorten geopend.
Amadea