Bestaat er een soort plateau waar je hond op kan staan in het zwembad om te rusten?

Ik ben op zoek naar een soort plateau of tafel achtig iets wat je in je zwembad kan zetten zodat je hond daarop kan uitrusten als die buitenadem is van het zwemmen.

een jaar geleden
in: Overig
1.4K
TurfGraver
een jaar geleden
Krat op de kop?
jodyenboyke
een jaar geleden
Als de hond zal mag kiezen of hij zwemt zal hij ook zelf weer naar de kant komen. Te vaak zie ik dat honden d.m.v. stokken of ballen tot zwemmen "gedwongen"worden. Zodra er niet meer met de stok of bal gegooid wordt, stopt de hond. Als je hond buiten adem raakt van het zwemmen, dan is dat zeer gevaarlijk! Er zijn echt al genoeg honden verdronken/overleden door oververhitting in het water! De hond blijft nl. van binnen warm. Veel honden vinden pootjebaaien heerlijk maar weinig honden (vnl. jachthonden) zwemmen uit zichzelf. Overigens heb je ook zwemvesten voor honden, dan kost het minder inspanning.

Antwoorden (1)

Dit is iets overbodigs. Een hond hoeft niet uit te rusten in een zwembad, Zorg er voor dat de hond het zwembad uit kan klimmen, dan rust hij/zij wel buiten het zwembad.
Als je dan toch een plateau wil hebben, dan zul je het zelf moeten maken..........Ik zie het in de vrije handel nergens te koop.
jc54
een jaar geleden
HannekeJanssen
een jaar geleden
Tenzij het natuurlijk een enorm zwembad is, wat de hond over moet zwemmen.
Amadea
een jaar geleden
Een opblaaskussen wellicht?