Hoe bereken je scooter kilometers?

Veel routeplanners hebben geen scooter of brommer berekening. Hoe bereken je het het beste.
Qua hoe lang je er over doet dus de minuten.

een jaar geleden
in: Overig
1.2K
TurfGraver
een jaar geleden
Denk dat fiets kilometers net zo ver zijn.

Antwoorden (3)

Helaas is het antwoord dat je daar een specifieke routeplanner voor nodig hebt. Anders blijft het appels met peren vergelijken.
Wat je zou kunnen doen is de data van veel ritten verzamelen en dan de gemiddelde afwijking berekenen. Op basis van deze ervaringscijfers kun je dan een benaderende voorspelling doen.
LeonardN
een jaar geleden
Gemiddelde afwijking van wat?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Tussen de route van de auto en de werkelijke brommerkilometers.
Dat zal nooit precies zijn, maar het kan je een indicatie geven.
LeonardN
een jaar geleden
"Tussen de route van de auto en de werkelijke brommerkilometers." En hoe moet een lezer van jouw antwoord dat begrijpen?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Gewoon met z'n boeren verstand :-)
Als je voornamelijk binnen de bebouwde kom moet zijn pak je auto als vervoersmiddel, als je voornamelijk buiten de bebouwde kom bent pak je fiets als vervoersmiddel.
===
Als je dat niet nauwkeurig genoeg vindt, kan je je eigen route tekenen waarvan je weet dat je hem moet nemen.
https://earth.google.com
Links onderin zit een teken van een liniaal, kan je zelf de wegen intekenen en krijg je een km-aantal.
Toegevoegd op 16 mei 2022 14:28: tekst
een jaar geleden
Als je buiten de bebouwde kom wil scooter rijden moet je voornamelijk over het fietspad dus moet je 'fiets' aanklikken want de optie 'brommer' is er niet bij routenet.
Simpel!
een jaar geleden