ik had\heb vodafone blox, na 1 juli zou het 12.50 worden, er is nog niks van me beltegoed gegaan?

Zijn we bedrogen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Van een prijsstijging was/is me niks bekend. Voor zover ik weet kost het nog steeds 9,50 ! Dus hoezo bedrogen? P.s je moet wel via de infolijn 1200 een bloX aanvragen,gewoon t menu volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft niets met je blox te maken. Staat los van elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je hartstikke mazzel als ze niks eraf houden,mag bij mij ook wel! Gewoon lekker internetten.