Wat voor iemand moet ik me voorstellen,by iemand die volgens yin yang leeft,en een hanger er van draagt en een tatoo van yin yang heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Iemand die het streven heeft balans te zoeken in de dingen die zij/hij in haar/zijn leven doet. Dit in de ruimste zin des woords, omdat je nooit te weten zal komen wat een specifieke persoon ertoe beweegt yin yang na te streven. Tenzij je het die specifieke persoon vraagt, maar ja, dan hoef je het hier niet te vragen :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het benadrukken van een bepaalde levensstijl kan al een tipje van de sluier oplichten... Die iemand wil duidelijk iets uitdragen.

Hoever die persoon daar in gaat kan je misschien zelf het beste beoordelen door te kijken en te luisteren naar hoe hij/zij in het dagelijkse leven leeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die met Yin Yang leeft, zoekt zoveel mogelijk de balans in alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand die vooreerst denkt het antwoord te hebben gevonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo iemand weet dat de wereld bestaat uit tegenovergestelden, daarmee kan hij vrede vinden en voor zichzelf een balans creëren die beide omvat.

Dus rijkdom kan alleen bestaan als er ook armoede is. Waarmee iemand die rijk is ook vorm armoede heeft en iemand die arm is ook een bepaalde rijkdom heeft.

Iemand die Yin en Yang aanhanger is, zal proberen in het midden te gaan staan. Zodat hij optimaal van beide eigenschappen gebruik kan maken. Want beide heeft hij nodig om optimaal te kunnen functioneren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Shaolin scholen in China, zullen overdag trainen, maar ook als het nacht is. Zodat zij de energie van de dag en van de nacht kunnen gebruiken en in balans kunnen zijn.
(ze trainen niet 24 uur hoor).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat verwoordt je dat toch altijd mooi ! :-)